Budowa silnika 800 cm3 - Mocowanie silnika i system napedu rozrządu

daewoo matiz, ilustracje techniczne, rysunki techniczne, budowa silnika, pasek rozrządu, napinacz, rolki prowadzące, mocowanie silnika, obudowa rozrządu



1 Uchwyt silnika z gumowym tłumieniem drgań
2 Pośrednie ramię wsparcia silnika
3 Ramię podtrzymujące silnik
4 Górne ramię podtrzymujące silnik
5 Dolne ramię podtrzymujące silnik
6 Gumowa tuleja
7 Uchwyt podtrzymujący przekładnię
8 Gumowy uchwyt łączący podtrzymanie przekładni z nadwoziem
9 Uchwyty do podnoszenia silnika
10 Górna zewnętrzna osłona paska i koła rozrządu
11 Dolna przednia osłona napędu rozrządu
12 Koło zębate wałka rozrządu
13 Śruba mocująca koło zębate rozrządu do wałka rozrządu
14 Tylna osłona napędu rozrządu
15 Simering wałka rozrządu
16 Uszczelka
17 Napinacz paska rozrządu
18 Sprężyna napinacza
19 Koło zębate na wale korbowym napędzające pasek rozrządu
20 Simering przedni wału korbowodowego
21 Pasek rozrządu
22 Koło pasowe
23 Śruba mocująca koło pasowe do wału
24 Gumowo metalowy uchwyt łączący silnik z nadwoziem
25 Przedni uchwyt podtrzymujący silnik


Projekt strony Piotr Eliasz,